Garnier Hydra Match (The Insiders)

Onlangs kreeg ik een fijn mailtje in mijn inbox. Ik kreeg de kans om via The Insiders de nieuwe crèmes van Garnier te testen. Normaal gezien had ik het pakket eind juni moeten krijgen, maar door logistieke problemen werd de levering verschoven naar vorige week. Dus genoeg gewacht! Actie! Wat zit er in het pakketje en wat zijn mijn eerste indrukken?
 
 
Wat zegt de campagnegids? "Dagelijks hydrateren is essentieel om je huid gezond en stralend te houden. Natuurlijk is elke huid uniek: de één heeft een droge huid, de ander een vette huid enz. Naargelang jouw huidtype moet je dus op zoek gaan naar een crème die inspeelt op de noden en behoeftes van jouw huid. Daarom brengt Garnier als eerste een verzorgingsgamma op de markt dat zorgt voor een intense hydratatie die 24u duurt, speciaal aangepast aan jouw huidtype. Dankzij de aangepaste ingrediënten en texturen kun je vanaf nu de crème kiezen die het best bij jou past."
Wat zit er in het pakket? "4 potjes Garnier Hydra Match, 1 campagnegids, 28 postkaarten met staaltjes (10 normale huid, 10 droge huid en 8 gemengde tot vette huid) om uit te delen en 1 marktonderzoeksboekje."
 
 
Heh? Wait a minute... 28 postkaarten met staaltjes? Hmz, toch niet echt. Ik heb 18 postkaarten gekregen, waarvan 10 voor de droge huid en 8 voor de gemengde tot vette huid. Daarnaast zaten er nog 10 losse staaltjes in voor... de droge huid. Niet echt zoals het moet zijn dus. Jammer dat ik 10 postkaarten mis, want ik had 10 vriendinnen een bon van -1 euro cadeau kunnen doen. Bovendien moet ik op zoek naar 20 vrouwen met een droge huid en geloof mij, ik ken er niet veel. *Glimmers van mij!* Maar kom, niet getreurd. Een gegeven paard kijk je niet in de bek, toch?
 
Mijn eerste indruk van de potjes is => 'cheap'. Ze hebben elk een winkelwaarde van 5,99 euro, maar ik had op zijn minst glazen potjes verwacht. Niet dus... Het zijn plastiek potjes met enkel het merk, logo, huidtype en de ingrediënten. Nu ben ik niet zeker of het hier gaat over de 'voorlopige' productweergave, maar ik vind ze er niet aantrekkelijk uitzien. De stickers zijn schots en scheef geplakt en in een andere taal. *Idratante Prodigiosa Per Pelli Normali, anyone?* Bovendien is er geen beschermfolie die de crème van het deksel scheidt. Gevolg met dit warme weer? De crèmes hingen tegen het deksel en dat zorgde voor een messy boel. *no fun and sticky*
 
Nu komt de hamvraag. Welke van de 4 crèmes ga ik testen? Ik ga eerlijk zijn. Ik ben geen expert als het aankomt op het kiezen van dagcrèmes. Godzijdank voor de ICI Paris XL dames! Gelukkig bevatte de campagnegids een korte beschrijving van iedere crème. Momenteel twijfel ik nog tussen de blauwe (normaal) en groene (gemengd tot vet) crème. Nu dat het wat warmer is, neigt mijn huid eerder naar de vette kant. Dus ik denk dat ik voor de groene crème met groene thee ga. Als het toch iets te vet is, schakel ik over naar de blauwe, it's as simple as that! Alleen 'jammer' dat ik nu nog een roze en oranje potje heb staan. Maar daar kan ik ongetwijfeld wel iemand plezier mee doen.
 
Dus, eerste indruk? Het pakketje is een beetje 'meh...'. Eerlijk gezegd had ik er meer van verwacht. Sowieso de vormgeving van de potjes kan in mijn ogen veel beter. Nu vind ik ze allesbehalve 'sexy'. Ook het pakket op zich stelde mij een beetje teleur. De producten waren er ingegooid, op sommige postkaarten moest ik zelf nog de staaltjes kleven én ik heb 10 keer een verkeerd staaltje zonder postkaart gekregen. Maar goed, met dat paard enzo..
 
Testen geblazen! Over enkele weekjes laat ik weten wat mijn indrukken zijn van de crème. Wil je graag een staaltje testen voor de droge of de vette tot gemengde huid? Geef me dan een seintje! De eerste 18 krijgen er nog een bon van -1 euro bij! *Het is crisis voor iedereen!*

Reacties

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! :)

Populaire posts van deze blog

Getest: Calvé Burger saus

Smile Baby

Zoet beleg kan toch lekker zijn!