I've got some explaining to do + Nivea Zijdezacht

"Elke dinsdag en zaterdag zal ik hier een staaltje toelichten..." Ik zie het mij zo typen, maar helaas zijn we al zondag. *woops* Mijn excuses alvast voor de vertraging, maar het is geen normaal weekend. Ok, het is Pasen en we hebben een uur minder kunnen slapen deze nacht, maar dat is het niet. Nee, dit weekend logeer ik in het ouderlijke huis te Schoten. Mijn ouders zijn er een weekendje tussenuit en ik pas samen met De Vriend en het zusje op 'my four-legged baby' aka Chessie Black. Laat me zeggen dat zo'n weekend nefast is voor mijn goede gewoontes. De crap dat ik hier naar binnen speel is ongeëvenaard. Daarbij komt nog eens dat het Pasen is en dat mijn zus en ik gisteren een zak paaseitjes gekregen hebben van de 'Paashaas' (mv). Ik sta stijf van de suiker (paaseitjes + verse chocolademelk = bommetje) en de koffie! *banzzzinga*
 
 
Maar goed, happy Easter everyone! Now let's get back to business!
 
Zoals ik dinsdag al aanhaalde, heb ik het staaltje 'Nivea Zijdezacht' getest. Op mijn één been smeerde ik het staaltje en op het andere mijn oude, vertrouwde Rituals bodylotion. Ik neem mijn Research serieus! Euh nee, er zat gewoon te weinig in het zakje. Ik kreeg er met moeite genoeg uit voor mijn linkerbeen. Daarom ben ik dus geen fan van bodylotion in zakjes. -.-'
 
 
De theorie: "Wil jij graag een langdurig zachte huid? Probeer Nivea Zijdezachte Luchtige Body Crème *adem* voor een onweerstaanbaar zachte huid (aka linkerbeen)! Deze verwennende Luchtige Body Crème geeft je huid direct een babyzacht gevoel. De niet-vette formule combineert de rijke Sheaboter met Hydra IQ zodat je huid langdurig en intensief gevoed wordt."
 
Een hele mond vol om gewoon te zeggen dat het je huid zacht maakt en geen vette film achterlaat. En, dat is ook zo. Nadat je de volle 4ml uit het pakje gepeuterd hebt, smeert het goed uit en trekt het meteen in. Niets is zo hatelijk als met een sticky huid in je kleren kruipen. Zo dus, goede punten voor Nivea! De geur is nogal 'baby-achtig' en poederig. Laat dat nu net een no-go zijn voor mij. Elke keer ik die geur ruik, denk ik aan volle pampers met doo-doo. Nu niet meteen een sexy gevoel. Maar hey, er zijn mensen die er dol op zijn (babygeur that is..), net zoals ik dol ben op de geur van citrusvruchten.
 
Is het een goede bodylotion? Het is een Nivea product, dus het is goed. Maar of ik er een full size van zou kopen.. Ik denk het niet. Er bestaan zoveel lotions op de markt en deze sprong er niet meteen uit. Goed als noodoplossing op verplaatsing, maar het wordt geen vaste waarde in mijn boodschappenmandje. Voor mensen die wel houden van poederig en alledaags, je kan Nivea Zijdezacht Crème kopen aan iets meer dan 5 euro in de lokale supermarkt.
 
 
Het volgende item dat ik ga testen is het parfum van Issey Miyake, L'Eau D'Issey. Enkele jaren geleden had ik een full size parfum van dit merk en die vond ik het einde. Benieuwd wat dit flesje teweeg zal brengen!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Getest: Calvé Burger saus

Smile Baby

Zoet beleg kan toch lekker zijn!