Waat? Beauty Box (juni 2013)

Zoals jullie weten heb ik sinds vorig jaar een abonnement op de Belgische box Deauty. Bij mijn weten was dat de enige box die je op Belgische bodem kon krijgen. Tot ik enkele weken geleden naar de website van Beautygloss surfte. Daarop zag ik een 'unboxing' video van de Waat? Beauty Box. Heel interessant allemaal, maar dat is enkel voor Nederland. Althans, dat dacht ik toch. Tot Mascha (blogger Beautygloss) op het einde vermelde dat de box ook in België te krijgen was. Dat moest ze mij geen twee keer zeggen! Ik ging meteen naar de website van Waat? en bestelde een abonnement voor zes maanden. Normaal kost de box 14,95 euro per maand, maar aangezien ze nog naar België verscheept moeten worden, kwam er nog een supplement verzendingskosten bij. In totaal betaalde ik 92 euro voor 6 maanden.
 
Vorige week kwam mijn eerste doosje aan bij het ouderlijke huis in Schoten. (sms van mams en mede Deauty fan: Uw Waat? box is aangekomen. Spannend he!) Jammer genoeg een weekje te laat voor een juni box, maar ze hadden me al een mailtje gestuurd om dat te melden. Goede punten voor Waat? en geen hartkloppingen *It's a SCAM! They stole my money!* voor Nikki. Gisteren was ik nog eens in Schoten en ik kon bijna niet meer wachten om mijn eerste Beauty Box te openen. Hieronder zie je een foto van de inhoud.

 
Easy Sun Super zelfbruiner (normale prijs 12,50 euro)
"Snel egaal bruin, geurloos, vlekt niet, met UV filter en bevat alleen natuurlijke oliën." Yikes, zelfbruiner! Als ik aan zelfbruiner denk, moet ik altijd aan oranje denken. Ik heb nog nooit een zelfbruiner kunnen gebruiken zonder ergens op mijn lichaam oranje strepen of kringen te hebben. (Tips zijn welkom!) Er is dus een zekere angst om het product op te smeren, maar misschien moet ik gewoon eens beginnen met een onopvallend plekje. Oranje buik, here I come!
 
Easy Sun Aftersun (normale prijs 12,50 euro)
"Door de toevoeging van aloë vera en olijfolie heeft het een huidverzorgende én huidherstellende werking. De Aftersun van Easy Sun is hypo-allergeen, vochtregulerend, met komkommerextract, direct verkoelend, verlengt de bruine teint, anti-aging en plakt niet!" Een hele mond vol voor een aftersun, niet waar? Om de één of andere reden zie ik er toch een beetje tegenop om het te gebruiken. Er staat dan wel dat het niet plakt, maar ik haat het om dingen op te smeren als het warm is. Zeker als we het hebben over olie. Het trekt niet snel genoeg in mijn huid en geeft me een 'greasy' gevoel. Which I hate! But I'll give it a go. Aftersun is een essentieel onderdeel van mijn zomerproducten, aangezien ik niet zo'n fervent SPF-gebruiker ben. *shame on me* Ofwel is Nikki wit, ofwel is Nikki rood.
 
Maybelline Eye Studio Mono oogschaduw (normale prijs 7,95 euro)
"Langhoudende oogschaduw die niet in de plooitjes van je ooglid blijft zitten. De oogschaduw bevat veel pigment en bestaat voor 60% tot 70% uit parelpigmenten." Ik heb een erg lichte kleur gekregen. De andere oogschaduwen waren echter ofwel paars ofwel groen, dus eigenlijk ben ik wel blij met de 'gele' kleur. Al zal ik het eerder als highlighter gebruiken dan als oogschaduw.
 
Rimmel Glam Eyes Professional Liquid Liner (normale prijs 6,99 euro)
"Het professionele penseel van de Rimmel Glam Eyes Professional Liquid Liner zorgt voor een perfecte en scherpe contourlijn." Eerst en vooral, ik ben een liquid liner dummy. Normaal gebruik ik een Kohl potlood. Gemakkelijk in gebruik en kluns-proof! Ideaal voor mij, quoi. Maar goed, liquid liner en paars.. Niet meteen mijn must-have in deze box, maar ik zal het eens proberen. Misschien valt het wel super-goed mee. Of misschien ook niet en lijk ik op een Drag Queen. Oh well...
 
Manhattan Quick Dry 60 seconds nagellak (normale prijs 3,09 euro)
"Aan deze nagellak is een speciale snelle uithard formule toegevoegd die binnen 60 seconden droog is." Sneldrogende nagellak..It has 'Nikki' written all over it. Ik lak niet graag mijn nagels. Laat staan dat ik minuten lang moet wapperen om het te laten drogen. Ik heb wel betere dingen te doen! (Breien misschien?) Of ik heb weinig geduld, dat kan ook. Op de flyer van de box staan twee kleuren. Jammer genoeg heb ik de minst leuke kleur gekregen, namelijk pistachegroen. Wie weet valt het wel mee en anders kan ik er sowieso wel iemand plezier mee doen.
 
Siliconen horloge met strass steentjes (normale prijs 29,95 euro)
"Een stoer horloge in de mooie zomerse kleur wit. Dit horloge past bij je hele garderobe." Een hele tijd geleden had iedereen die Hot & Trendy was een IceWatch of variant. Het wekte ook mijn interesse, maar ik was niet bereid om er 139 euro aan uit te geven. Dat was me nét iets te veel voor een siliconen horloge. Nu heb ik er toch één, ook al is het een knockoff. Wat ik wel goed vind, is dat er geen merknaam op de wijzerplaat staat. Het is een gewoon, sober horloge dat inderdaad overal bij past. I love it! (De Vriend iets minder.)
 
Dat zat er in mijn Beauty Box. Al bij al ben ik erg tevreden met de inhoud. Ook de totale waarde van het pakket was hoger dan ik had gedacht. Bovendien zaten er veel producten in die ik nog niet kende en dat geeft deze box zeker een meerwaarde. In vergelijking met Deauty kan ik niet meteen een vergelijking maken. Deauty is in mijn ogen meer gericht op verzorging (huid en haar), terwijl de Waat? Beauty Box meer make-up en lifestyle producten aanbiedt. Ik kijk in ieder geval al volop uit naar mijn juli boxen! *woop woop*
 
Meer informatie? Deauty en Waat?
 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Getest: Calvé Burger saus

Smile Baby

Zoet beleg kan toch lekker zijn!