Sample Size

*staat recht* Ik ben Nikki, 27 jaar en ik heb een verzamelwoede. Meer bepaald, het verzamelen van staaltjes. *applaus van de mede-addicts* Ik ben gewoon VERZOT op die kleine pakjes en flesjes! Het geeft me de kans om een product uit te testen zonder dat ik voor de volledige versie betaal. How sweet is that? Ik denk dat het een genetische afwijking is, want mijn moeder heeft zak-ken vol staaltjes. Meestal krijg ik mijn staaltjes bij de parfumerie of drogisterij. Maar, toch moet ik toegeven dat ik soms speciaal magazines koop omdat ik weet dat er staaltjes in zitten. De staaltjes gebruik ik altijd, terwijl de magazines vaak onberoerd stof liggen te vergaren op de salontafel. *oops* De magazines die ik wél van naaldje tot draadje uitlees, zijn Amerikaanse magazines. Momenteel heb ik 4 abonnementen lopen. Jammer genoeg zijn ze daar erg karig met het toevoegen van staaltjes en als ik er dan eens eentje heb, blijkt dat meestal de aanleiding tot 'pimple galore' op mijn snoet. *snif*


Ondertussen heb ik al 2 toiletzakjes vol met staaltjes. Hoog tijd dus om deze eens op te gebruiken en te testen! Dat ga ik dan ook elke dinsdag en zaterdag doen. (Een staaltje gaat immers niet een hele week mee...Althans niet bij mij! ^.^)


De komende dagen is Nivea Zijdezacht aan de beurt. Als ik me niet vergis, zat dit staaltje onlangs bij Feeling of Marie Claire. Ik ben in het algemeen geen fan van bodylotion in een zakje, maar we zullen eens kijken wat het geeft. Hopelijk kan ik er net mijn beide benen mee insmeren!

Ook benieuwd wat ik van mijn staaltjes vind? Lees het elke dinsdag en zaterdag op Planeet Nikki!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Getest: Calvé Burger saus

Smile Baby

Zoet beleg kan toch lekker zijn!