Planeet Nikki 2.0

Web·log (het, de; o en m; meervoud: weblogs): dagboek op internet; blog: een weblog bijhouden.

Ja, je leest het goed. Een 'dagboek'. Laat dat nu net iets zijn wat deze blog niet is. Als ik het zo bekijk is het eerder een maandboek. Dat vind ik best jammer, want ik schrijf erg graag. Het probleem is alleen dat de dingen meestal voorbij zijn vooraleer ik besef dat ik er eigenlijk iets over wilde schrijven. Kleine complicatie in de hersenpan, denk ik. Laten we daar verandering in brengen en wel aan de hand van een reeks vaste items!  *yeeeeeeuuyyy* Want als je niets onderneemt, dan zal er ook niets gebeuren. *wijze quote van mezelf*


Onlangs vroeg mijn zusje hoeveel blogs ik per dag bezoek. Ik begon te tellen en ik zit aan 5+ blogs. Elke dag sta ik versteld van de inhoud die ze op hun persoonlijke pagina gooien. Bovendien is die informatie ook nog eens interessant en ben je er ook wel écht iets mee. Meestal sluit ik groen van afgunst de zevende blog en denk ik: "Dat moet ik toch ook kunnen!".

Enter 'Blog Planning'. Ja, je leest het goed. Nikki goes professional! Of toch een poging tot...Meestal zit ik op zondagnamiddag doelloos in de zetel voor mij uit te staren, maar niet twee zondagen geleden! Nee nee, ik heb voor mezelf uitgemaakt wat mij bezighoudt, wat ik fijn vind en waarmee ik me kan amuseren (in a non-funky way). Daaruit zijn 6 onderwerpen of items voort gevloeid waarover ik de komende dagen meer zal vertellen. Sommige dingen zullen gemakkelijk zijn om te schrijven (Up Close & Personal) en andere dingen zullen heel wat moeite van mij vragen (Reviews). So, bear with me! Ik kan niet beloven dat het in het begin altijd even vlot zal gaan qua posten, maar ik doe mijn best. Eens ik de routine gevonden heb, zal dat wel snel blijken.

Dus ik hoop dat jullie samen met mij uitkijken naar deze nieuwe Planeet Nikki (ook al zal die waarschijnlijk minder guy-friendly zijn..Don't leave me guys!). Suggesties en opmerkingen zijn steeds welkom. Dus als je eens een product, gerecht, DIY-project, ... wil zien passeren op deze site, slechts 1 adres. Moi, je, ik, Nikki! :)

Reacties

  1. Welke zijn de 6 onderwerpen?.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die zal ik de komende dagen uit de doeken doen! Maar ik kan al wel een tipje van de sluier oplichten: food, cookies, beauty & DIY. :) Stay tuned!

      Verwijderen
  2. Succes :-D Bloggen is inderdaad time-consuming. Je moet er wat voor over hebben :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! :)

Populaire posts van deze blog

Getest: Calvé Burger saus

Smile Baby

Zoet beleg kan toch lekker zijn!