New Things

De eerste tip van de 'Planeet Nikki 2.0'-sluier wordt vandaag opgelicht! Namelijk, het item New Things! In dit item zal ik elke week een nieuwigheid toelichten. Of dat nu cosmetica, voeding of beweging is, elke week zal je hier op maandag lezen wat ik de afgelopen week (weken) geprobeerd heb én of het mij beviel. Want hoe vaak zag je een reclame op TV waarvan je dacht: "Dat MOET ik hebben/doen!"? Als ik naar mezelf kijk, heel vaak. Jammer genoeg maakt het product of de activiteit vaak zijn belofte niet waar. Dat ga ik dus voor mezelf uitzoeken, maar ook voor jullie, de mede-consumenten. Een flut-mascara van 35 euro? Not anymore!


Iedereen die af en toe een 'vrouwenblog' bezoekt, weet meteen waarover ik het heb als ik het woord Deauty laat vallen. Voor de mannen onder ons (en de vrouwen die onder een anti-Beauty steen leven). Deauty is een abonnement dat je kan aangaan voor 15 euro per maand. Op het einde van elke maand krijg je dan via de post een doosje toegestuurd met daarin 4 tot 5 Beauty Goodies. Vorige week zaten er zelfs 3 paaseitjes bij om in de sfeer te blijven! Ikzelf heb een jaarabonnement en mijn zusje en moeder een abonnement voor 3 maanden. Het is dan ook elke keer feest als onze 3 pakketjes gelijktijdig aankomen thuis. Tot nu toe ben ik altijd heel tevreden van de inhoud van de doosjes, ook al zitten er naar mijn mening te vaak haarproducten bij. Niet dat ik mijn haar 1 keer in de maand was, maar met elke maand een haarlak in het doosje maak je me niet echt blij...

Maar goed, om een lang verhaal kort te maken. Ik ga iets testen dat ik 2 maanden geleden in mijn doosje vond. De Daily Microfoliant van Dermalogica. Ik had wel eerder gehoord van dit merk, maar ik heb het nooit gekocht. Weet je wat het probleem is met zulke merken (Kiehl's, Mac, Dermalogica, L'Occitane, ...)? Ze hebben oneindig veel keuze, maar je leest er nooit iets over in 'de boekskes'. Je moet dus al een verdeler zoeken en daar binnenstappen om te weten wat voor jou geschikt is. Ik heb enorme drempelvrees, dus ik hou het meestal bij mijn oude, vertrouwde producten die ik gewoon tijdens het boodschappen doen in mijn mandje kan gooien. Dankzij Deauty krijg ik echter de kans om dit product en merk te testen. Ik ben erg benieuwd wat het gaat geven.

www.dermalogica.be


Op het eerste zicht is het een kleine verpakking, maar als test kan dit zeker geen kwaad. Ik ruik niet meteen iets van parfum als ik het busje opendraai. Eigenlijk vind ik dat wel jammer, want ik ruik graag de producten die ik gebruikt. *Enter Sales Talk* Het geeft me een gevoel van 'proper'. *Exit Sales Talk* Als ik het op mijn hand strooi, lijkt het fel op talkpoeder. Volgens de gebruiksaanwijzing moet je wat op je hand strooien en vermengen met water tot je een pasta krijgt die je vervolgens op je gezicht smeert. Werkelijk, ik haat zulke gebruiksaanwijzigingen, want hoeveel is 'wat'? Ik ben nooit goed geweest in doseren, dus dat zal nu ook niet het geval zijn. Maar goed, laten we het proberen.

Morgenvroeg zet ik mijn eerste stappen op Dermalogica Territory. Volgende week maandag lezen jullie of het mij bevallen is en of ik het in de toekomst nog zal aanschaffen of helemaal niet. *Exciting!*

Reacties

Populaire posts van deze blog

Getest: Calvé Burger saus

Smile Baby

Zoet beleg kan toch lekker zijn!