Zoet beleg kan toch lekker zijn!

Ik geef het toe, ik ben geen zoetebek. Als ik kan kiezen tussen een reep chocolade en een zak zoute chips, ga ik resoluut voor de zoute chips. Misschien maakt dat mij een a-typische vrouw, maar zo ben ik nu eenmaal.

Dat geldt ook voor wat ik op mijn boterham smeer. Ik ben *verslaafd* aan filet de saxe. *zout mjom mjom mjom* Ik zou het elke dag op mijn boterham kunnen leggen, maar op de duur begint ook dat tegen te steken. Enter chocoladepasta! Zondag was ik inkopen gaan doen in Carrefour en daar stonden ze weer. De mooie, frisse potjes van Balade Choco. Ik ben een sucker for all things met hazelnoot, dus nam ik een vlootje 'Balade Choco Hazelnoot' mee. Chocolade met 50% minder calorieën, dat kan sowieso niet slecht zijn.

Toen ik de verpakking open deed was ik niet echt onder de indruk. Het was net een bakje gevuld met chocolade pudding. Niet de 'choco-structuur' die ik gewoon ben. Maar goed, let's give it a try. En wat blijkt, dit is héérlijke choco! Hij smeert goed uit en smelt weg als je in je boterham bijt. Tot daar was hij goed gekeurd, maar Balade had nog een belofte op de verpakking staan. Namelijk, 'koelkastsmeerbaar'.

Er is niets erger dan een pot choco nemen, je boterham bestrijken en de helft van je boterham aan je mes hebben hangen. En dat zijn dan nog potten die meestal uit de *warme* kast komen. Wat moet het zijn als je choco uit de ijskast op de boterham smeert? Wel dames en heren, ik kan jullie met een gerust gevoel vertellen dat het 100% koelkastsmeerbaar is. Geen kapotte boterhammen, geen koude tanden. Het is alsof het heel de tijd in de keukenkast stond.

Moraal van het verhaal, als je eens wil afwisselen in je eetgewoontes en je neigt naar (gezonder) zoet beleg, geef dan zeker Balade Choco een kans en leg het in je winkelkarretje!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Getest: Calvé Burger saus

Smile Baby