Modebewust vs aantrekkelijk

Als je een vrouw bent, dan durf ik ervoor wedden dat je elke week of toch zeker elke maand een mode magazine koopt. Even kijken wat er hip en trendy is voor je de winkel inspurt voor een t-shirt of een nieuwe broek. We denken: "Als we zo kort op het modebeeld van nu zitten, dan zijn we sowieso goed bezig. We zullen opvallen.". En dat klopt. We zullen opvallen, maar misschien niet op de juiste manier. Want laat ik jullie nu even een geheimpje vertellen. Modebewust is niet gelijk aan aantrekkelijk en sexy. Althans niet voor mannen. No need om nu in zeven haasten jullie kledij te gaan afdroppen aan de Kringloop winkel, maar laat ik het even staven met enkele foto's en échte uitspraken.

 Zij: Mja, in het begin was ik er niet zo gek op, maar nu ben ik er zot van! Ik moet ze hebben.
Hij: Lelijk..Het zijn net orthopedische schoenen.

 Zij: Ja, dat heeft wel iets die bloemetjes. Lekker zomers.
Hele voetbalploeg: Volgens mij heeft die haar pyjama nog aan. *hahahaha*
 Zij: Mooie, felle kleurtjes en comfortabel door die hak.
Hij: Goed om naar het strand te gaan en daar meteen uit te trekken.

Zij: Dat vind ik wel leuk. Veertjes in het haar geven meteen een relaxte look.
Hij: Bah, dooie vogel..

Hoe je het ook draait of keert. Niet alles wat wij 'hot' vinden is meteen 'sexy'. Als ik de heren in mijn vriendenkring mag geloven dan hebben ze liever iemand in een afgewassen jeans een een witte t-shirt. Maakt niet uit hoeveel geld we eraan hebben uitgegeven. Zolang wij er maar goed inzitten en we het graag dragen.

Dus doe maar lekker gewoon, want gewoon is al moeilijk genoeg!

Reacties

  1. Haha zo lijkt het soms wel inderdaad! Al heb ik gelukkig enkele vrienden die speciallekes wél appreciëren.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! :)

Populaire posts van deze blog

Getest: Calvé Burger saus

Smile Baby

Zoet beleg kan toch lekker zijn!