John Carter of Sucky Town

Disney films zijn goed, dat weet toch iedereen? Wel, exit 'John Carter of Earth'. Gisteren hadden de vriend en ik ons in de zetel geïnstalleerd voor een gezellig filmavondje. De bioscooptrailer zag er veelbelovend uit, dus er was toch een sprankeltje hoop op een beklijvende actiefilm.



Helaas, ik heb me nog nooit zo hard verveeld als tijdens deze film. Nee, sorry..Ik lieg..Ik ben al eens in slaap gevallen in de bioscoop. Het zal dan ook geen verrassing zijn dat ik me zelfs de titel van dat gedrocht niet meer herinner. Anyway, John Carter was slaap verwekkend.

Elke keer dat ik dacht: "Eindelijk, de film is gedaan!", gebeurde er wel een nieuwe 'spannende' wending waardoor het verhaal verder kon gaan. Op een gegeven moment hoopte ik echt dat hij dood neerviel. Maak er een einde aan, laat u neerspiezen door een witte aap, maar laat deze film alstublieft eindigen. Nu, now, pronto, slusch! Maar helaas, nog 35 minuten te gaan.

Zelfs de eye-candy van het personage John Carter woog niet op tegen het saaie verhaal en de énorm slechte effecten. Alien I en II waren nog beter qua effecten en dat wil al wat zeggen, no?

Dus, als je een moeilijke slaper bent en je zoekt een manier om makkelijk in slaap te vallen, dan is deze film ideaal. Anders zijn het twee weggegooide uren van jouw kostbare leven.

No wonder this was the greatest flop ever for Disney.

x, Nikki

Reacties

Populaire posts van deze blog

Getest: Calvé Burger saus

Smile Baby

Zoet beleg kan toch lekker zijn!