The hardest part of the day ...

Willen jullie weten hoe ik er 's ochtends uitzie als ik net uit bed kom? Wel het lijkt een beetje op deze foto...


Ik HAAT opstaan. Het maakt niet uit wanneer ik de avond ervoor in bed kruip. 's Ochtends heb ik steeds het gevoel dat er een trein over me heen is gereden. Dof hoofd, ieniemienie oogjes en haar dat naar alle kanten wijst, behalve de juiste.

Allerlei oplossingen zijn de revue al gepasseerd: douche nemen, vast tijdstip bepalen waarop ik uit bed 'spring' *haha*, meteen opstaan als ik spontaan wakker word, ... Ik heb al vanalles geprobeerd, maar niets lijkt écht te helpen. De laatste tijd denk ik zelfs: "En wat dan..Wat als ik nu eens blijf liggen? Zal de wereld verdwijnen?". De wereld waarschijnlijk niet, maar mijn job misschien wel..

Het was dus tijd voor een effectieve oplossing en die heb ik gevonden. Ik ben klaarwakker als..Ik mijn mond na het tandenpoetsen spoel met Listerine! Ok, als je bent uitgelachen dan lees je maar verder. Klaar? Goed! Listerine is ZO 'pikant' dat je er tranen van in je ogen krijgt. Maar, tegelijkertijd word je zo wakker geschud dat je de dag meteen met volledige aandacht (én een frisse adem) kan beginnen.

Dus ben je net als ik meestal in zombie modus als de wekker gaat, ga dan zeker eens langs bij de supermarkt voor een fles groene Listerine. It burns like hell, but it works. Trust me! :)

x, Nikki

Reacties

Populaire posts van deze blog

Getest: Calvé Burger saus

Smile Baby

Zoet beleg kan toch lekker zijn!