Happy feet

Ik heb iets met voeten. Het zit namelijk zo dat ik er altijd een beetje afstand van neem. Meestal zijn ze niet mooi en gruwel ik er zelfs een beetje van. De enige voeten waar ik wel tegen kan, zijn mijn eigen voeten *suprise*. Ook al heb ik ze de afgelopen 26 jaar enorm verwaarloosd, naar hen kan ik wel kijken. Kijken, inderdaad..Ik zelf kan er nog net aankomen, maar oh wee als er iemand onverwachts mijn voet vastneemt. Dan slaak ik een gil en lig ik een beetje te kronkelen van onbehagen. Maar zoals ik al zei werd het tijd om actie te ondernemen want ze hebben wat te verduren die voetjes. Tijd om me naar de 'hel' op aarde te begeven..H2O in Kwaadmechelen voor een pedicure.


Toegegeven, ik ging er met een wrang gevoel naartoe. Ik had de afspraak al twee weken geleden vastgelegd, maar naarmate D-day naderde, kreeg ik toch meer zenuwen. Elke dag probeerde ik me wat voor te bereiden door mijn voeten eens vast te nemen en met mijn tenen te spelen. (Ja, lach maar..) Maandag was dat nog een groot probleem, vrijdag not so much. Maar, dat was ikzelf en niet iemand anders. Zou het even goed lukken als iemand anders mijn voetjes onder handen nam?

Daar zat ik dan, handdoekje onder de voetjes, handdoekje op de schenen. Even waarschuwen dat ik extreem gevoelig ben aan mijn voeten en daar gingen we dan. Het ontsmetten was al meteen een trigger om te beginnen giechelen als een klein meisje. Maar dan kwam het zaligste wat je op een warme zomerdag kan voelen. Fris water op de oh-zo verhitte voetjes. Ik was meteen op mijn gemak en terwijl we over koetjes en kalfjes praatten was het al gedaan voor ik er erg in had.

Conclusie van het verhaal: Ik zie de dingen altijd erger dan ze in werkelijk zijn. Uiteindelijk heb ik enorm genoten van de behandeling en heb ik nu twee gezonde en propere voetjes in mijn havaiana's steken. En weet je wat? Over 6 weken maak ik opnieuw een afspraak en zal ik ze weer onder handen laten nemen. Wie weet dat ik dan ooit nog over mijn voetenfobie geraak!

x, Nikki

Als je ook graag je voetjes onder handen wil laten nemen (en je woont in de buurt) dan moet je zeker eens langs gaan bij H2O, Staatsbaan 133 in Kwaadmechelen. Een halfuurtje genieten en op wolkjes buitenlopen, dat wil toch iedereen?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Getest: Calvé Burger saus

Smile Baby

Zoet beleg kan toch lekker zijn!