Een duik in het diepe...

Waarom is het altijd zo moeilijk om met iets te beginnen? Of ben ik de enige die daar problemen mee heeft? Kijk nu naar deze blog. Ik denk dat ik hem 3 maanden geleden heb aangemaakt en pas vandaag schrijf ik er mijn eerste post op. Probleem is dat ik niet goed met iets kan beginnen. Ik laat het meestal aanslepen. Misschien in de hoop dat het dan vanzelf verdwijnt? Maar nu ben ik begonnen en er is geen weg terug. Dus..Hier gaan we dan!

Ik ben Nikki. Wel ja, niet echt 'Nikki', maar voorlopig houden we het daar even op. In het dagelijkse leven werk ik als assistant van Marketing, Sales, Administratie, you name it I do it, van een kleinschalig IT bedrijf in Berchem. Officieel woon ik in Schoten, maar sinds maart ben ik ingetrokken bij mijn vriend in Laakdal. Dat is nog steeds Antwerpen beste mensen, randje Antwerpen, but still..Antwerpen! Ik heb het hier erg naar mijn zin, maar af en toe mis ik het thuisfront wel eens en dan in het bijzonder mijn hond. Je weet pas wat je hebt, als je er niet bij kan zijn en dat is in dit geval zeker waar. Maar gelukkig is Schoten niet aan de andere kant van de wereld, dus kan ik meermaals per week even pendelen.

Waarom ben ik een blog begonnen..Wel, in het verleden had ik al een blog, namelijk Chaztastic. Maar om de één of andere reden ben ik die ontgroeid. Hij staat nog wel online, maar als ik de verhalen nu lees die ik toen schreef, dan heb ik toch wel een "Oh..My..God" *Janice Mode* gevoel. Schattig, lief, emotioneel, maar vooral puberaal en dat is toch iets dat ik met mijn 26 lentes niet meer aan kan. Goed, waarom ben ik dan wél terug aan het bloggen geslaan? Ik lees dagelijks enkele blogs. De één al beter dan de andere, maar ik heb nog geen enkele blog gelezen waarvan ik zeg: "Ja, dat weerspiegelt perfect wat ik wil lezen en wil doen.". De meeste blogs zijn tegenwoordig niets anders dan catalogi van beauty producten *horror*. Want wees nu eerlijk..Wat heb je eraan dat je op 5 verschillende foto's een verpakking ziet van hetzelfde parfum flesje? Ik weet niet wat jou betreft, maar ik vind er niets aan.

Dus, wat kan je op deze blog lezen? Dingen die me bezig houden! *duh* Ik probeer gezond te eten, dus af en toe zal er wel een receptje passeren. Bij gezond eten horen ook gezonde producten, dus verwacht alvast enkele reviews van nieuwe voedingsmiddelen. Sport! Yeah really, no joke..Ik moet dringend proberen wat meer sport in mijn leven te plannen en ik ga jullie op de hoogte houden van het wel en wee in bewegingsland. Tot op dit ogenblik heb ik nog geen sport gevonden die me écht interesseert. Dus, als je me wil helpen met die zoektocht, neem me dan maar mee op sleeptouw. Geen enkel voorstel is gek genoeg, als het maar actief is. Exit sjoelbakken en darts..Ook hier reviews van sportkledij, nieuwe sporten, ... everyting sporty, quoi! Tot slot een ideetje dat ik subtiel gestolen heb van een Amerikaanse blog. 3 maal per week een 'my 10 favorite ...' post. Dat kan vanalles zijn. Een thema rond een bepaalde kleur, bloem, cup cake, hond, ... You name it, I'll do it.

En nu hopen dat ik geen last krijg van de uitstelziekte. I made some big promises here!

Tot snel!

Nikki :)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Getest: Calvé Burger saus

Smile Baby

Zoet beleg kan toch lekker zijn!