Bad Blogger

10 september 2012..Vanaf die dag heb ik niets meer geblogd. Conclusie?

I'm a very bad blogger!

Er is ook zoveel gebeurd sinds die dag. Ik ben begonnen met mijn cursus Hondenfokker bij Syntra Hasselt. Op 1 oktober heb ik mijn verjaardag gevierd en dan zijn er nog een paar trieste dingen in mijn privé gebeurd waardoor ik minder en minder tijd/zin had om te bloggen. No worries, De Vriend en ik zijn nog steeds A-okay!

Waarmee zal ik beginnen. Misschien met mijn cursus hondenfokker. Die is op 17 september van start gegaan en ik moet zeggen dat ik al ontzettend veel heb bijgeleerd. Zo is het bijvoorbeeld zo dat een hond zich seksueel aangetrokken kan voelen tot zijn baas/familielid. Ik heb het hier niet over lichaamsgeurtjes, maar gewoon door parfum of douchegel. Vooral Dove blijkt de goedkeuring van veel reuen weg te dragen. Let me tell you, ik denk volgende keer twee keer na vooraleer ik iemand een verwenpakket Dove geef. Anders krijg je misschien van deze toestanden.



Ondertussen ben ik dus ook een jaartje ouder geworden. Op zich no big deal, maar tram 3 nadert met rasse schreden. In mijn vorige post had ik het er nog over hoe moeilijk ik het vond om een verjaardagslijstje samen te stellen. Uiteindelijk is het me toch gelukt en heb ik een heleboel leuke spullen gekregen! Mijn beste vriendin en haar vriend hebben zich niet aan dat lijstje gehouden, maar hebben mijn Stitch verslaving gevoed met een mok, knuffel en kerstornament voor in de kerstboom van STITCH. Ik was zo blij als een klein kind, zo blij! De Vriend weet dit nog niet maar ooit koop ik een Franse Buldog en noem ik hem Stitch. But sshht, it's our little secret! ;)


Wat is er nog gebeurd..Oh ja, ik heb mijn verplichte 6u rijles achter de rug. De eerste les viel ik bijna met mijn hoofd op het stuur toen de lesgever zei: "Tja, je rijdt goed. Ik kan je niets meer bijleren. Dus laten we deze 6 uren zo aangenaam mogelijk maken." You.Say.What? 354 euro down the drain. Ach ja, je moet aan iets je centjes uitgeven zeker? -.-

Dus, mijn belofte vanaf nu, aan jou, mijn trouwe lezer: Ik ga mijn blog beter onderhouden. Althans, dat ga ik proberen. Meestal loopt mijn hoofd over van ideetjes tot ik voor mijn toetsenbord zit. Writer's block ftw! So, talk to you soon!

PS: Je moet eens in Google 'bad puppy' ingeven. Toen ik op zoek was naar mijn bovenste foto werd ik om de oren geslagen met gay websites. Who knew...

Reacties

Populaire posts van deze blog

Getest: Calvé Burger saus

Smile Baby

Zoet beleg kan toch lekker zijn!