Who am I?

Ok, ik geef het toe. Toen ik deze blog begon wist ik niet goed of ik mijn 'echte' naam zou gebruiken of een 'schuilnaam'. Het lijkt allemaal mysterieuzer en minder echt als je je kan verschuilen achter een ander personage, maar toch je eigen verhalen kan brengen. Zo had ik in het verleden de blog 'Chaztastic'. Die blog staat nog steeds online, maar geeft een nogal puberale versie van mezelf weer. Ik was dan ook 16 toen ik ermee begon. Maar uiteindelijk speelt het allemaal geen rol. Want de meeste mensen die mijn blog lezen, weten toch wie ik ben. Ik ben niet Nikki of Chaztastic, maar wie ben ik dan wel?


Ik ben Annick Debbaut. Maar de meeste van mijn vrienden noemen mij 'Nikki', dus gebruik ik die naam ook erg veel als ik iets post of schrijf op Social Media. Met deze blog wil ik gewoon laten zien wat er allemaal in mijn leven gebeurt, in mijn wereld, op mijn planeet. Vandaar dat ik gekozen heb voor Planeet Nikki.

Momenteel speelt mijn wereld zich af in de provincie Antwerpen. Ik woon in Laakdal, werk in Berchem en mijn familie woont in Schoten. Binnenkort verhuis ik echter naar de provincie Limburg. Zoals jullie weten hebben De Vriend en ik samen een huisje gekocht. Midden oktober krijgen we waarschijnlijk de sleutels en dan kunnen de verbouwingswerken beginnen. Very exciting! :)

In het dagelijkse leven ben ik Marketing, Sales, Administration, ... Assistant op een IT bedrijf. Daarnaast hou ik me binnenkort bezig met een cursus hondenfokker bij Syntra Hasselt. Honden zijn altijd een passie van mij geweest en het lijkt me erg leuk om me daarin bij te scholen. Hopelijk kan ik er ooit ook écht mee beginnen, maar voorlopig blijft het bij - 2 jaar - studeren.

Hobbies heb ik niet echt. Ik heb al talloze sporten geprobeerd, maar er is nooit iets dat blijft hangen. Stilletjes hoop ik dat ik ooit de sport van mijn leven ga vinden, maar tot dan blijf ik op zoek. Buiten die zoektocht weten jullie ondertussen dat ik gek ben op alles wat te maken heeft met de VS. Magazines, recepten, lifestyle, series, ... alles wat ook maar een beetje Amerika in zich heeft, heeft een speciaal effect op mij.

Zo, dat is 'in het kort' wie ik ben. Natuurlijk is er veel meer dan dit, maar ik hoop dat ik jullie dat kan bijbrengen naarmate deze blog verder evolueert. Moest je toch nog met een prangende vraag zitten, dan mag je mij altijd contacteren via deze blog, Facebook (annick.debbaut of planeetnikki) of Twitter (@PlaneetNikki).

Liefs, Nikki

Reacties

Populaire posts van deze blog

Getest: Calvé Burger saus

Smile Baby

Zoet beleg kan toch lekker zijn!