My Past Week

Ook deze keer een experimentje! Elke week - of toch zo goed als elke week - ga ik een aantal foto's tonen van mijn voorbije week. Zo weten jullie waar ik zoal mee bezig ben geweest en voor mij is het leuk om elke week te overlopen wat ik gedaan heb. Bovendien vind ik het altijd fijn als andere bloggers dit doen. Noem het gerust 'neuzen in iemands zijn privé-leven', maar doen we dat allemaal niet graag? ;) Veel plezier en laat me zeker weten op Facebook (www.facebook.com/planeetnikki) of Twitter (@PlaneetNikki) wat je ervan vindt!


Maandag zijn De Vriend en ik gaan wandelen met Mechelse herder des huizes, Siem. Voor ik samenwoonde ging ik elke avond met mijn eigen hond wandelen en nu ik dat niet meer doe, mis ik het wel. Daarom dat we hem nu af en toe gaan 'lenen' voor een fikse wandeling.


Over mijn hond gesproken, vorige dinsdag werd hij 11 jaar oud. Hij woont nu nog steeds bij mijn ouders, maar ik bracht hem toch een bezoekje om zijn cadeautje af te geven. Call me crazy, maar het is een jaarlijkse traditie om hem iets te geven op zijn verjaardag en met Kerst. En tradities mag je niet breken, toch?


Zoals vele mensen weten ben ik een complete sushi addict! Ik zou het elke dag kunnen eten en waarschijnlijk ook meermaals per dag. (Misschien ben ik in het verkeerde continent geboren?) Thuis kan ik niet op veel liefhebbers rekenen, maar als ik eens naar mijn ouders ga, dan bestel ik steevast een portie bij het Sushi Huis in Schoten. Super-vers en een vlotte levering, wat kan je nog meer wensen? *njom njom njom*


Voor mij is de brievenbus openen een spannend moment. Zou er een Cosmo inzitten of niet? Ik sprong dan ook een gat in de lucht toen ik dit erin zag liggen! Ondertussen zijn we 3 dagen verder en ik heb al 3/4 verslonden. Laat je trouwens niet beïnvloeden door de titels op de cover. Er staan heus nog andere artikels in. Nee, echt waar hoor!


Weekend is steevast voetbal voetbal voetbal. De Vriend speelt op zaterdag in de reserveploeg van Sparta Kuringen en op zondag gaan we meestal ook naar de eerste ploeg kijken. Boring you say? Helemaal niet! Ik vermaak me best! Met een drankje aan de zijlijn in het zonnetje. Ik ken ergere manieren om je weekend door te brengen. Go Sparta!


Mensen die mij op Facebook volgen wisten het al. Het huisje is van ons! Gisteren stond eindelijk het bordje 'verkocht' erop en daar moesten we wel een foto van nemen! Eind september, midden oktober krijgen we de sleutels en dan kunnen de verbouwingswerken beginnen. Can't wait!

See you soon darlings!

Reacties

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! :)

Populaire posts van deze blog

Getest: Calvé Burger saus

Smile Baby

Zoet beleg kan toch lekker zijn!