It's almost B-day time!

Nog drie weken en het is mijn verjaardag. Toen ik nog naar school ging, begon ik al midden augustus na te denken over wat ik wilde krijgen en wat voor feestje dat ik ging organiseren. Nu ik werk, lijkt het mij allemaal minder te interesseren. Of ik heb er minder tijd voor, dat kan ook. Dan ben ik namelijk niet bezig met cadeautjes en feestjes..Tot ik her en der volgende vraag krijg: "Wat staat er op je lijstje?". Tja, wat staat er op mijn lijstje..Goede vraag!


Want als ik heel eerlijk ben dan weet ik niet wat ik wil. Buiten een schattige, donzige pup met een grote rode strik dan..Dat wél..Maar dat is niet haalbaar (op dit ogenblik), dus moet ik op zoek naar alternatieven. Natuurlijk heb ik heel veel parfums en verzorgingsproducten die ik wil, maar ik heb er op dit ogenblik nog zoveel staan die allemaal op moeten en ik wil niet de volgende Ici Nikki XL worden. Ik wil een reis naar Amerika, maar dat is nogal prijzig en ik wil mijn familie en vrienden niet op kosten jagen. Ik wil eigenlijk zoveel, maar niets daarvan is haalbaar als verjaardagscadeau. *Collectie Louboutins anyone?*

Dus, waarschijnlijk worden het weer een hele hoop bonnen waarvan ik iets koop wanneer ik het nodig heb. Op zich is het altijd fijn om zoiets te krijgen, maar soms wilde ik dat ik materialistischer was en steeds een gedetailleerd lijstje kon afleveren zoals mijn zus dat zo goed kan. Hele resem dvd's met titel en jaargang op de koop toe!

Misschien toch eens harder mijn best doen om enkele zaken op te sommen. Wat zouden jullie graag voor je verjaardag krijgen?

x, Nikki

Reacties

Populaire posts van deze blog

Getest: Calvé Burger saus

Smile Baby

Zoet beleg kan toch lekker zijn!